محتواي منحصربهفرد بفرد و به كار گيري از canonical براي ساخت و ساز مارك قادر و ارائه تجربه كاربري كيفيت عالي به محتواي مخصوص بفرد(يونيك) احتياج داريد. سئو در مشهد موتورهاي كاوش محتواهاي تكراري را در نتيجه ها خويش غربال مينمايند. درحالتي كه محتواي شما با محتواي ساير يكسان باشد، داراي اعتبار شناخته شدن شما در حوزه عمل فعاليت رنج خواهد بود. با اين هم اكنون عوارض مشروعي براي وجود محتواي تكراري وجود دارااست. از جمله: درصورتيكه در حوزه اي عمل ميكنيد كه تخصصي ميباشد، محتواي شبيه نسبتا متعددي با ساير سايت هاي به عبارتي حوزه كاري داريد و مي بايست محتواي يكساني را با عبارات خويش مطرح نمائيد. در شرايطي كه صاحب و مالك دكان اينترنتي ميباشيد و در دسته بندي هاي متعدد جنس مشابهي با حريفهاي خويش داشته باشيد و توضيحات محصول ها با اكثري از وبسايت هاي شبيه يكسان باشد چون وقت فردي سازي هر يك از آنان را نداشته ايد. كشف كردن محتواي تكراري و برطرف كردن آن اهميت بسيار متعددي داراست. براي يافتن اين نوع محتواها در تارنما خويش ميتوانيد از ابزاري نظير Copyscape به كارگيري نماييد. همينطور ميتوانيد از تگهاي canonical براي صفحه ها با محتواي تكراري و مشابه به هم به كار گيري نمائيد. ۵. خزيدن و ايندكس در حالتي كه كه لينك و پيوند هاي ناوبري به وسيله رباتهاي گوگل قابل خزيدن(crawl) نباشند، كليه همتها در راستاي لينك و پيوند سازي داخلي بيهوده خواهد بود. لازم به ذكر ميباشد كه فقط پيوند هاي ناوبري مهم را در هر ورقه قرار دهيد. در حالتيكه كه از پيوند هاي ناوبري غير ضروري در هر شيت به كار گيري نماييد، تمركز رباتهاي گوگل در خزيدن پيوندهاي اصلي و مهم هدر خواهد رفت. غرض از اينكار مشاهده همه محتواها به وسيله موتورهاي كاوش و داشتن راه و روشِ خطي و معمولي چهت نيل به عمق محتوا در نصيبهاي موضوعي و همينطور تشخيص پيوستگي لينك و پيوند ها في مابين صفحه ها بر طبق رابطه موضوعي ميباشد. در صورتيكه كه تمركزي بر روي خزيدن(crawl) رباتها نداشته باشيد و نتوانيد رباتهاي موتور كاوش را به صفحه ها معين و اصلي وب سايت خويش هدايت فرماييد، مجال كسب سكوهاي بالا در نتيجه ها را از دست خواهيد بخشيد. سواي داشتن لينك و پيوند سازي داخلي، موتور كاوش وب سايت را به طور نادر عمق(shallow) مشاهده مينمايد حتي با وجود اينكه محتواهاي كيفيت خوب ساخت و ساز كرده باشيد. صحبت نهايي پيوندسازي داخلي يكي گفت و گوهاي اصلي در بهينه سازي داخلي هست كه امداد مينمايد رابطه موضوعي محتواهاي داخل وب سايت با يكديگر معين شوند و صفحه هاي تازه به وسيله رباتهاي موتورهاي كاوش پيدا گردند. با توليد ساختار پيوند سازي داخلي حاذق و رعايت عادات پيوند سازي داخلي كه درين نوشته ي علمي بيان شويد، مي توانيد به بهبود جايگاه عبارات كليدي در حاصل كاوش امداد نماييد.
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ | ۰۹:۴۹ ۱ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است