كمپين رسانه اي چه چيزي است؟

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

كمپين رسانه اي چه چيزي است؟

۱۳ بازديد

كمپين رسانه اي چه چيزي است؟

كمپين رسانه‌اي، تيم سرويس ها رسانه‌اي ميباشد كه خبر‌ها قانوني سئو در مشهد براي شما آماده نموده است. شما در كمپين رسانه‌اي مي توانيد محتواي خويش را ايجاد كرده، رسانه‌هايي براي تكثير هميشگي آن تعيين فرمائيد، جامعه مقصود خويش را گزينش نماييد تا محتوا براي آنان توزيع هدفمند خواهد شد و در غايت ترافيك را از روش ويترين‌هاي محتوايي روي آن هدايت نمائيد. در انتها هم گزارش تحليلي و كاملي از بازخوردها، اخذ نماييد.

 

گروه مشورت اخباررسمي به شمادر گزينش نوع رسانه، بازه زماني تكثير،محتوا… مشورت مي‌دهد.

 

 

كمپين ويژه

در هر محتوا قابليت و امكان درج 3 لينك و پيوند و يك CTA (CTA سرواژه Call To Action ميباشد. اگرچه در فارسي ترجمه دقيقي براي اين مضمون‌ نيست؛ ولي معناي تقريبي آن مساوي با “دكمه فراخوان” يا اين كه “مبادرت به فعاليت” ميباشد.) وجود دارااست. پيوند ها در خبرها قانوني نوفالو مي باشند ولي در بقيه رسانه‌ها، به غير از مواقعي كه آنان نيز معلوم گرديده اند قابليت و امكان درج لينك و پيوند فالو وجود دارااست. توجه داشته باشيد كه تعداد پيوند و طريق اكران CTA و فالو و نوفالو بودن، با دقت به سياست رسانه ها، متعدد مي‌باشند.

 

تارنما ويرگول

 

 

وب سايت ويرگول يكي‌از تارنما هاي خوب محتوايي اهل ايران ميباشد كه شما با عضويت در‌اين وبسايت مي‌توانيد به راحتي مقاله ها خويش را گشوده تكثير فرماييد و بك پيوند بدون پول بگيريد. اين وب سايت اسكن تارنما مديوم Medium ميباشد. شما مي‌توانيد با ساخت‌و‌ساز محتوا و قرار دادن لينك و پيوند به تارنما خودتان از اين وب سايت لينك و پيوند بگيريد و بك لينك و پيوند ها بصورت فالو (Follow) ميباشد. (لطفا دقت فرمائيد كه مقاله را يا اين كه از وب سايت خويش بگذاريد و يا اين كه مقاله نو بنويسيد زيرا اين مطالب خوانده ميشود _ به مارك خويش دقت كنيد_)

 

وب سايت ويرگول

 

در طي نام نويسي با نوشته پايين مواجه مي‌شويد:

 

در‌حالتي كه شما هم شيفته مطالعه مي‌باشيد در ويرگول مي توانيد مطالب متنوعي را در موضوعات گوناگون بخوانيد.

با تايپ كردن مطلبتان در ويرگول آن را در معرض رويت كرد قشر وسيعي از خواننده گان قرار خواهيد اعطا كرد.

ويرگول آمار دقيقي از تعداد و معيار احضار شدن مطلبتان به شما ارائه ميدهد.

تارنما هاي فرنگي تكثير محتوا

وب سايت هاي انتشار محتوا فرنگي هم مانند مثال هاي اهل ايران به شما قابليت و امكان درج محتوا را به شما مي‌دهند اما برخي از آن‌ها مي بايست پيش از تكثير محتوا در وبسايت بوسيله رئيس تاييد خواهد شد و آن گاه منتشر گردد . پيرو بدين نوع وبسايت ها اشاره گردد و فيلم آموزشي طريقه درج محتوا در آنها نيز براي شما قرار داده شده‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.