كارداران از در ميان بردن تمركز را حذف فرماييد كليه با صفحه ارايي فرود يك غرض خاص را دنبال مينمايند: فروش كالا يا اين كه خدمتي خاص، عدهآوري داده ها از مخاطبان يا اين كه … . در هر شكل بايستي روي به عبارتي مقصود متمركز باشيد و تمركز مخاطبانتان را نيز مراقبت فرماييد. اين برگه نبايد آكنده از دست اندركاران پرت كننده حواس باشد. سئو در مشهد محتوا را به طور كامل داراي ربط و يكدست پباده سازي نمائيد. كليه چيز بايستي در سمت و سوي هدايت استفاده كننده به مسير آيتم نظرتان پباده سازي گرديده باشد. حتي برخي از طراحان منو هدر و فوتر را نيز از برگه لندينگ حذف مينمايند تا هيچ عاملي بازديدكننده را از مقصود اساسي شيت بدور نكند. از فضاي سپيد به اندازه كافي به كار گيري نماييد بهتر ميباشد برگه فرود را به طور كامل مالامال نكنيد. به ويژه در سالهاي اخير مخاطبان نسبت به قرائت محتواي طولاني مقاومت نشان مي دهند. در حالتي كه به كردار خودتان در كانالهاي اجتماعي اعتنا نمائيد چنين پديدهاي را مشاهده خواهيد كرد! چندبار پيامها و متنهاي طولاني شبكههاي متفاوت را رد كردهايد!؟ در صفحه آرايي لندينگ نيز اين موضوع را مد حيث داشته باشيد. كاغذاي كه مملو از نوشته باشد اكثري از مخاطبان را فراري ميدهد. آن ها از تاءمل اين كه چهت نيل به داده ها مد نظرشان مي بايست اين تمامي مقاله بخوانند سرگيجه مي گيرند و فضاي سپيد خيال و خاطرشان را ريلكس مينمايد. ولي اكثري زمان ها متخصصان بهينه سازي روي تعداد عبارات بالا تاكيد دارا هستند. با اين درحال حاضر، اعتنا داشته باشيد كه حتي در شرايطيكه قصد داريد در كاغذ فرود از محتواي متني طولاني به كار گيري نمائيد، داده ها اساسي و متبوع بازديدكننده مي بايست در اولين نگاه قابل مشاهده باشد. كاغذ را نظارت و در شكل نياز تجديد بنا فرمائيد كمپيني غالب ميباشد كه قابل رد گيري و اندازهگيري باشد. خوشبختانه گوگل آناليتيكس و ابزارهاي تحليلي ديگري براي اين فعاليت وجود دارا هستند. ميتوانيد در گوگل آناليتيكس غرض يا اين كه goal تعريف و تمجيد نمائيد و در غايت ملاحظه كنيد كه تا چه حد غالب كار كردهايد. دادههايي نيز از تعداد بازديدكنندگان و اخلاق و رفتار هر مورد به دست خواهيد آورد. با اعتنا بدين داده ها مي توانيد كاغذ متبوع را بازنويسي فرماييد يا اين كه در كمپينهاي بعدي، هوشمندانهخيس كار نمائيد. بيشتر بخوانيد : راهنماي بي نقص گوگل آناليتيكس و نحوه به كار گيري از آن لندينگ پيج ، خصوصيتها و طرز با صرفهسازي آن را با هم تحليل كرديم. همين طور كه مشاهده كرديد، راجعبه ابزارهاي ساخت و ساز شيت فرود صحبتي نكرديم. برهان اين فعاليت يك حقيقت ميباشد: ما يحتاج وجود ندارد قطعا از ابزارهاي منحصربهفرد به كارگيري فرمائيد. مي توانيد يك كاغذ غير وابسته در وبسايت ساختوساز نماييد، ورقه اساسي را به عمل ببريد يا اين كه يكي مقاله ها وب لاگتان را براي اين عمل در لحاظ بگيريد. در هر شكل مهم ترين زمينه، نظارت روانشناسانه يوزرها ميباشد. مي بايست بدانيد آنان چه ميخواهند، داده ها گزينه نيازشان را به شايسته ترين صورت ارائه دهيد و بدانيد كه چطور مي توانيد ترغيبشان نمائيد كه وارد پروسه بازاريابي مد لحاظ شما شوند. لندينگ پيج چه است؟ خواسته از اين اصطلاح، ورقهاي در تارنما ميباشد كه با مقصود بازاريابي پباده سازي ميگردد. كميپينهاي تبليغاتي، بنرها و رپورتاژها مخاطبان را بهاين كاغذ منتقل مينمايند و اقدامات بهينه سازي، روي بالا بردن مرتبه اين برگه تمركز دارااست.
چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ | ۱۳:۵۰ ۱ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است