آموزش بازاريابي محتوا و استراتژي محتوا (تكنيك ها و روشها)

۱ بازديد


متمم از اوليه روز راه اندازي بر اين اعتقاد بوده ميباشد سئو در مشهد  كه بعدازظهر امروز، بعدازظهر محتوا ميباشد و استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا را بايستي خير تحت عنوان يكي‌از مورد‌ها، بلكه تحت عنوان شايسته ترين آيتم و شايد گهگاه صرفا آيتم براي رابطه با مشتريان و مخاطبان، در حيث گرفت.
اعتقاد و باور داريم كه در روزگار تازه، مباحثي مانند تبليغات، ارتباط ها همگاني و حضور در شبكه هاي مردمي، خير تحت عنوان شاخه‌هايي دارنده نام‌و‌نشان غيروابسته، بلكه تحت عنوان زيرمجموعه‌ي كوچكي از علم استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا گزينه اعتنا قرار مي گيرند.
مخاطبان درس استراتژي و بازاريابي محتواپيش نيازها و درس‌هاي تكميل كننده استراتژي و بازاريابي محتوا طريق پيشنهادي براي مطالعه اين درسبرخي از منابع و مراجع مرتبط با استراتژي محتوا و روشهاي بازاريابي محتوادرس استراتژي محتوا و شيوه هاي بازاريابي محتوا براي چه افرادي موثر ميباشد؟ما در طول تدوين طرح اول‌ي اين درس، سه مجموعه استفاده كننده را (به ترتيب حق تقدم) در لحاظ گرفته‌ايم:
تيم اوليه: افرادي كه قرار ميباشد در گوشه و كنار كسب و فعاليت خويش، در وضعيت يك  استراتژيست محتوا  كار كرده و يا اين كه طرز هاي بازاريابي محتوا را به طور دور از شوخي گزينه استعمال قرار دهند.مجموعه دوم: مديران و سرپرستاني كه شايد حيطهي كاري آن ها بالاتر از گفت و گو بازاريابي و تبليغات و بقيه بحثهاي مربوط به استراتژي محتوا باشد، البته  ترجيح مي دهند گويش مشتركي با فعالان حوزه محتوا در سازمان خويش (يا اين كه موسسات پيمانكار) داشته باشند  و مطمئن شوند كه نرم افزار ها و استراتژي‌هايي كه براي ايجاد محتوا و ارائه محتوا تدوين و اجرا مي‌گردد، با منظور هاي آن ها هم‌راستا ميباشد.تيم سوم: افرادي كه شايد هيچوقت به طور بدون واسطه و عملياتي با مشاجره بازاريابي محتوا يا اين كه استراتژي محتوا و يا اين كه فلسفه محتوا سرگرم نشوند، ولي مي خواهند از روش  شناخت كلي با اين حوزه ، شعور بهتري از دنياي حريم خويش، اقتصادهاي نو در درحال حاضر صورت‌گيري و روندهاي آتي حوزه فراگيري، آگهي و تبليغات، پيدا نمايند.پيش نيازها و درس‌هاي كامل كننده مشاجره استراتژي محتوا و بازاريابي محتواما پيش‌نياز اجباري براي اين درس در لحاظ نگرفته‌ايم. ولي پيشنهادمان اين ميباشد كه قطعاً براي مطالعه‌ي درس‌هاي سواد ديجيتال وقت بگذاريد.
براي يادگيري استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا، ما يحتاج ميباشد برخي مفاهيم نخستين‌ي دنياي ديجيتال را بشناسيد (براي مثالً HTML، معنا URL، كاربرد كوكي، اصول و مباني نسل دوم اينترنت، ديتا و متاديتا و اصطلاحات و مفاهيم شبيه).
ساخت محتوا هم درس ديگري ميباشد كه مي بايست برايش وقت بگذاريد و با اطمينان مي‌قدرت بيان كرد سواي شناخت با اصول كلي ايجاد محتوا، هيچ گاه در تدوين استراتژي محتوا و پباده سازي نرم افزار‌هاي بازاريابي محتوا پيروز نخواهيد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.