متمم از اوليه روز راه اندازي بر اين اعتقاد بوده ميباشد سئو در مشهد كه بعدازظهر امروز، بعدازظهر محتوا ميباشد و استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا را بايستي خير تحت عنوان يكياز موردها، بلكه تحت عنوان شايسته ترين آيتم و شايد گهگاه صرفا آيتم براي رابطه با مشتريان و مخاطبان، در حيث گرفت.
اعتقاد و باور داريم كه در روزگار تازه، مباحثي مانند تبليغات، ارتباط ها همگاني و حضور در شبكه هاي مردمي، خير تحت عنوان شاخههايي دارنده نامونشان غيروابسته، بلكه تحت عنوان زيرمجموعهي كوچكي از علم استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا گزينه اعتنا قرار مي گيرند.
مخاطبان درس استراتژي و بازاريابي محتواپيش نيازها و درسهاي تكميل كننده استراتژي و بازاريابي محتوا طريق پيشنهادي براي مطالعه اين درسبرخي از منابع و مراجع مرتبط با استراتژي محتوا و روشهاي بازاريابي محتوادرس استراتژي محتوا و شيوه هاي بازاريابي محتوا براي چه افرادي موثر ميباشد؟ما در طول تدوين طرح اولي اين درس، سه مجموعه استفاده كننده را (به ترتيب حق تقدم) در لحاظ گرفتهايم:
تيم اوليه: افرادي كه قرار ميباشد در گوشه و كنار كسب و فعاليت خويش، در وضعيت يك استراتژيست محتوا كار كرده و يا اين كه طرز هاي بازاريابي محتوا را به طور دور از شوخي گزينه استعمال قرار دهند.مجموعه دوم: مديران و سرپرستاني كه شايد حيطهي كاري آن ها بالاتر از گفت و گو بازاريابي و تبليغات و بقيه بحثهاي مربوط به استراتژي محتوا باشد، البته ترجيح مي دهند گويش مشتركي با فعالان حوزه محتوا در سازمان خويش (يا اين كه موسسات پيمانكار) داشته باشند و مطمئن شوند كه نرم افزار ها و استراتژيهايي كه براي ايجاد محتوا و ارائه محتوا تدوين و اجرا ميگردد، با منظور هاي آن ها همراستا ميباشد.تيم سوم: افرادي كه شايد هيچوقت به طور بدون واسطه و عملياتي با مشاجره بازاريابي محتوا يا اين كه استراتژي محتوا و يا اين كه فلسفه محتوا سرگرم نشوند، ولي مي خواهند از روش شناخت كلي با اين حوزه ، شعور بهتري از دنياي حريم خويش، اقتصادهاي نو در درحال حاضر صورتگيري و روندهاي آتي حوزه فراگيري، آگهي و تبليغات، پيدا نمايند.پيش نيازها و درسهاي كامل كننده مشاجره استراتژي محتوا و بازاريابي محتواما پيشنياز اجباري براي اين درس در لحاظ نگرفتهايم. ولي پيشنهادمان اين ميباشد كه قطعاً براي مطالعهي درسهاي سواد ديجيتال وقت بگذاريد.
براي يادگيري استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا، ما يحتاج ميباشد برخي مفاهيم نخستيني دنياي ديجيتال را بشناسيد (براي مثالً HTML، معنا URL، كاربرد كوكي، اصول و مباني نسل دوم اينترنت، ديتا و متاديتا و اصطلاحات و مفاهيم شبيه).
ساخت محتوا هم درس ديگري ميباشد كه مي بايست برايش وقت بگذاريد و با اطمينان ميقدرت بيان كرد سواي شناخت با اصول كلي ايجاد محتوا، هيچ گاه در تدوين استراتژي محتوا و پباده سازي نرم افزارهاي بازاريابي محتوا پيروز نخواهيد بود.
دوشنبه ۰۸ دی ۹۹ | ۱۰:۴۲ ۱ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است