تاثير محتوا بر سئو

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

تاثير محتوا بر سئو

۱ بازديد

12 – عدم استعمال از تصاوير منحصربه كارگيري از تصاوير در مقاله ها و يا اين كه هر محتواي ديگري در وب سايت به صورت غريزي سبب جذب استفاده كننده  سئو در مشهد گرديده و از طرف ديگر بازه حضور وي رد تارنما را به شدت ارتقا مي‌دهد. از طرفي تعريف اكثري از نكات در قالب يك تصوير به مراتب بي آلايش خيس از يك‌سري هزار واژه و كلمه و محتواي نوشتاري ميباشد. فكر كنيد كه سواي ارائه تصوير مي خواهيد يك تلفن همراه گوشي را براي استفاده كننده خويش تعريف فرمائيد. ايا با يكسري هزار واژه نيز مي توانيد به اندازه يك تصوير كوچك كاربر را پيرامون صورت و قالب موبايل تلفن همراه شيرفهم فرمائيد؟

اكنون آنكه گوگل مدتهاست تصاوير را به طور تقريب شبيه بشر ادراك ميكند. در گدشته با سرچ يك سبك تلفن همراه به تصاويري شبيه از آن تلفن همراه در سايتهاي متعدد بر ميخورديم ولي امروزه صرفا از هر سبك تصوير يك مثال نشان داده ميشود. از اينرو به شدت پيشنهاد ميشود براي ارتقاء همت بهينه سازي داخلي از تصاوير منحصر فايده ببريد.

 

 

13- عدم بروزرساني محتوايك كدام از مشكلات رايج در بهينه سازي داخلي سايتهاي اهل ايران عدم بروزرساني محتواهاي ديرين ست. اكثري از وبمسترها فقط به ايجاد محتواي نو عادت كرده اند. محتوا ساخت و ساز ميكنند و آن را در وبسايت خويش رها ميكنند!!

شما در عوض محتواهاي پيشين وب سايت خويش نيز به شدت مسئول ايد.براي ارتقا كاراي بهينه سازي باطن سايتي مسلما محتواهاي گذشته خويش را باصرفه فرماييد و منزلت آن را نزد گوگل دربين رقبا رصد فرماييد. محتواهاي بي كيفيت رها گرديده، سبب ساز افت قيمت دامنه وب سايت شما ميشود.

 

 

14- محتوا يا اين كه لينك و پيوند نهفته در كاغذبه كارگيري از متن همرنگ با بك گراند شيت ، قرار دادن متن در خارج از قاب مانيتور با منفعت گيري از CSS ، مخفي كردن كي وردها پشت يك يا اين كه يك‌سري تصوير ، قرار دادن سايز فونت و يا اين كه پيوند روي صفر و مواقعي ديگري از اين دست از بينش گوگل به محتواي مخفي داراي اسم و رسم ميباشد.  و يكي وسيع ترين ماموريت هاي گوگل جنگ با محتواي پنهان ست. محتواي نهفته يا اين كه نهفته در واقع سوء به كار گيري از الگوريتم سكو بندي گوگل به حساب مي‌آيد. مدتها قبلي سئوكاران با اين نحوه لغات كليدي متبوع خويش را از ديده يوزرها وب سايت نهفته ميكردند.

ممكن ميباشد مواقعي مانند پيوند سازي در سايتهاي غير داراي ربط بوسيله رقباي شما شكل بگيرد و گوگل با تدبير از اين نقيصه جريمه چنداني براي سايتها با لينك و پيوند غير داراي ربط در حيث نگيرد. ولي محتواي نهفته را چه كسي به غير وبمستر وبسايت مي‌تواند در محتوا مكان سازي نمايد؟

از لحاظ گوگل اين ديگر يك خطا On-page بهينه سازي محسوب نمي‌شود. نوعي دغل كاري ست.

گوگل به روشني اعلام كرده است كه با سايتهايي كه از اين تكنيك سياه به كار گيري ميكنند با شديدترين جريمه‌ها عكس العمل خواهد كرد. با اين اوصاف ديگر مكان عذر اي وجود ندارد.

 

 

15-بمباران واژه كليديkeyword stuffing يا اين كه به عبارتي بمباران كلمه ها كليدي يكي همه گيرترين ايرادات بهينه سازي داخلي به حساب ميآيد. سالها قبلي موتورهاي كاوش فقط از تكرار بيشمار كلمه ها كليدي، پي باارزش اين كلمه ها در محتواي شما مي‌بردند. درين تكنيك كهن همت مي شد با تكرار كلمه ها كليدي معين در متن محتوا، تيتر محتوا، توضيحات متا و حتي لينك و پيوند هاي داخلي وب سايت، بخت كسب رده در آن عبارات كليدي را ارتقاء اعطا كرد. البته امروزه اين ريلكس ترين خط مش براي دفن وبسايت در حاصل گوگل ميباشد.

 

 

16-ريدايركت يواشكيگوگل به روشني در رابطه Sneaky redirects يا اين كه به عبارتي ريدايركت مخفيانه، هشدار داده ميباشد. اين نوع از ريدايركت هنگامي فيس مي‌دهد كه استفاده كننده يا اين كه ربات جستجو گر گوگل به محتوايي غير از محتواي درخواست گرديده منتقل شوند. همينطور در مواقعي نيز محتواي نشان داده گرديده به گوگل با محتوايي كه يوزرها مي‌بينند تفاوت داراست. يا اين كه در مورد ها نادري محتواي يوزرها دسكتاپ با يوزرها تلفن همراه تفاوت چشمگيري داراست.

 

 

17- به كارگيري از متاتگ هاي تكراريبديهيست كه براي هر محتوايي در وب سايت خويش توضيحات متاي داراي ارتباط و اختصاصي به شخصي را بايستي در حيث بگيريد. همت فرمائيد فارغ از زياده روي لغت ها كليدي متحصر بفرد خويش را در توضيحات متا (meta description) هر محتوا بكار بگيريد. با اينحال عملكرد فرماييد توضيحات متا به گونه اي باشد كه كاربر را قانع به كليك بر روي وبسايت شما نمايد. همينطور با وجود عدم اعتنا گوگل به لغات كليدي متا ، موتورهاي جستجوي ديگري نظير دربين هنوز هم از اين المان براي شعور محتواي ورقه شما استعمال ميكنند.

فاكتور هاي بهينه سازي داخلي بسيارند ولي در اينجا به عمده ترين خطاها بهينه سازي باطن سايتي يا اين كه On-page بهينه سازي اشاره كرديم. تجربيات خويش را با ما ميان بگذاريد. شادمان خوا هيم شد به سوال ها شما در قسمت نظرها اين نوشته جواب دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.