الگوريتم رنك برين چيست ؟

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

الگوريتم رنك برين چيست ؟

۱ بازديد


تمامي چيز در رابطه الگوريتم رنك برينگوگل با الگوريتم رنك برين هوشمند سئو در مشهد  خيس از مدامگوگل مجموع تلاشش را مي نمايد تا تبديل به يك موتور جستجوي فراگيري پذير گردد ولي خب هرچه الگوريتم معرفي مي نمايد و به حيث مي‌رسد ديگر كل قسمت هاي اينترنت را پوشش ميدهد مجدد يك خلا خويش را نشان ميدهد و الزام هر روزه پرورش و كسترش ماشين ها و الگوريتم ها را گوشزد مي نمايد.
همت الگوريتم رنك برين گوگل به چه شكل ميباشد؟زمان متعددي از معرفي الگوريتم رنك برين گوگل نمي‌گذرد و طبق معمول اولي كسانيكه متوجه تغييرات خاص در نتيجه ها گوگل شدند و خبر از بار گذاري يك الگوريتم نو دادند تيم ماز بودند  كه به جهت در در دست گرفتن داشتن صفحه ها زياد از سراسر جهان متوجه اين تغييرات شدند و خب گوگل نيز بلافاصه تاييد كرد .
در رابطه ماز به زودي توضيحات مفصلي ارائه خوا‌هيم اعطا كردالبته نگراني‌ها در باب تاثير آن بر مرتبه تارنما‌ها در نتيجه ها جستجوي گوگل در اكنون ارتقاء ميباشد.درين  نوشته‌علمي در رابطه  RankBrain الگوريتم نو درجه بندي گوگل به نكات مبنا‌اي اشاره خواهي كرد و چگونگي خلق اين الگوريتم را محاسبه خوا هيم كرد ، تا انتها نوشته با ما باشيد .
در زمينه‌ي الگوريتم رنك برين گوگل اشاره كرديم و توضيح داديم كه الگوريتم‌هاي مرتبه بندي گوگل در هم اكنون هوشمندتر شدن مي‌باشند و در‌اين مسير گوگل به به كار گيري بيشتر از هوش تصنعي و مصنوعي و الگوريتم‌هاي يادگيري ماشين machine learning  روي آورده ميباشد.حال با اين پرسش روبرو هستيم آيا ميشود وبسايت را براي الگوريتم رنك برين گوگل seo كرد؟
اين سوالي ميباشد كه ذهن وبسمترها و سئوكاران متعددي را به خويش درگير نموده است. اما كه چاره وجود دارااست البته كشف كردار اين الگوريتم بازه زماني متعددي خواهد پيروزي . آيا رويه بي آلايش تري داراست ؟
در واقع نمي‌اقتدار با نگرش كلاسيك بهينه سازي به الگوريتم رنك برين گوگل نگاه كرد و مي‌بايست تغييري در استراتژي‌هاي بهينه سازي خويش ساخت نمود. براي مثال سوالاتي مانند:
به چه شكل تارنما خويش را براي خودداري از جريمه الگوريتم پاندا گوگل باصرفه كنم؟به چه شكل از جريمه الگوريتم پنگوئن گوگل پرهيز نماييم؟چه گونه عبارات و لغت ها كليدي تارنما خويش را گزينش كنم تا مطلوب الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل
شايد اين پست هم برايتان جذاب باشد :   ساخت وب سايت و seo تارنما با به كار گيري از بردكرامبز Breadcrumbsباشد؟ و …
در زمينه‌ي الگوريتم رنك برين گوگل مصداق ندارد، زيرا اين الگوريتم از نگاه مفهومي و علمي تماما گوناگون بوده و يك سبك تعبير كلمات كاوش به حساب مي آيد.

الگوريتم رنك برين
الگوريتم رنك برين (RankBrain) چيزي مشابه الگوريتم مرغ مگس خوار از جهت تعبير معناي لغات كليدي و جملا‌ت به فعاليت برده گرديده در متن‌ها ميباشد، اما خصوصيت‌هاي خاص خيس و پيچيده تري نسبت به آن داراست. همان گونه كه گفته شد الگوريتم رنك برين گوگل يك سبك تعبير و تفسير كلمه ها كاوش ميباشد كه به لغات مو جود در لغت ها كاوش دقت كرده و آنان‌را از نگاه معنايي تعبير مي‌نمايد. همينطور به معيارهاي فردي استفاده كننده كاوش كننده آن مانند: جاي كاوش كننده، سوابق كاوش و … نيز اعتنا كرده و آن‌گاه فاكتورهاي جايگاه بندي مطلوب با آن عبارت كاوش را وزن دهي مي‌نمايد و وبسايت‌ها را با درجه بندي در برگه نتيجه ها كاوش اكران ميدهد.
از جمله اين پنج عبارت كاوش را در حيث بگيريد:
توصيه اينترنتي ماگپيشنهاد اينترنتي ماگ در تهرانخريد از اينترنت ماگشايسته ترين تارنما براي خريد از طريق اينترنت ماگپيشنهاد ماگ با تحويل فوريماگ استارباكسماگ رخ بوك
تمامي‌ي اين كلمه ها كاوش بيان كنده اين مي باشند كه “كدام تارنما براي توصيه اينترنتي ماگ مطلوب ميباشد؟” و گوگل نيز با الگوريتم رنك برين RankBrain در عملكرد ميباشد تا منظور و معني اساسي در پشت لغت ها كاوش را تعبير و تفسير كرده و داراي ارتباط‌ ترين حاصل كاوش را به كاربرانش اكران دهد.و فقط دو عبارت پايان مي بايست حاصل ديگري را ارائه دهند كه مرتبط با مارك خاص مي‌باشند، ادراك تفاوت دو گزينه انتها با ساير و فهم يگانگي نتيجه ها موردها پنج گانه ابتدايي از وظايف اين ماشين ميباشد .
بعداز اينكه گوگل اين لغت ها كاوش را از نگاه معنايي تعبيروتفسير كرد، براي مرتبه بندي تارنما‌ها در نتيجه ها جستجوي خويش به فاكتورهايي – به گفته ي گوگل ۲۰۰ گزينه بستگي دارااست –  اعتنا كرده و مبني بر آن تارنما‌ها را مرتبه بندي مي‌نمايد. نكته اصلي اين ميباشد كه ترازو اهميت اين فاكتورهاي درجه بندي مانند قبلي اثبات نبوده و با اعتنا به نوع لغات كاوش به طور پويا گزينش ميگردد.
يعني ديگر نمي‌قدرت استراتژي seo يك برگه از تارنما را صرفا بر روي لغت ها كليدي و … متمركز كرد، بلكه الگوريتم رنك برين گوگل به گروه فاكتورهايي از قبيل:
شايد اين پست هم برايتان ديدني باشد :   گسترش كسب و عمل با شبكه‌هاي‌اجتماعياعتبار دامنه تارنماتازه بودن محتوا وب سايتتنوع لغت ها كليدي جان دار در متن تارنماتعداد و كيفيت بك پيوند‌هاي وب سايت و …مواقعي كه هنوز مشخص و معلوم وجود نداردبا هم اعتنا كرده و متناسب با رقابت وبسايت‌ها در درجه گيري بر رمز آن واژه كليدي، وزن فاكتورهاي درجه بندي خويش را تغيير و تحول ميدهد. براي مثل ممكن ميباشد دو وب سايت شبيه چهت نيل به سكو ۱ به ازاي يك كليد واژه و كلمه نياز به بك پيوند بيشتر داشته باشند، ولي دو وبسايت ديگر براي واژه و كلمه كليدي ديگر به مكان تعداد بك پيوند بيشتر نياز به محتوايي تخصصي‌خيس داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.