سوالات متدوال درباره Google Sandbox

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

سوالات متدوال درباره Google Sandbox

۱ بازديد

آيا همچنان به كسب بك لينك و پيوند هاي تازه مبادرت كنم؟

هنگام قرار داشتن در سندباكس، يكي‌از شايسته ترين مواقع براي كسب پيوند هاي تازه سئو در مشهد  ميباشد. با قرار دادن هر بك پيوند غربال هنگامي اعمال مي‌گردد تا اثر بخشي آن لينك و پيوند را احساس نماييد. در‌اين هنگام دو غربال هم زمان عمل مي نمايند و درنتيجه در طول صرفه جويي مي‌كنيد. با رفع هر دو غربال تاثير اين دو را با يكديگر شم كرده و ارتقاء مرتبه بسيار متعددي را مشاهده خواهيد كرد. بك پيوند ها با لغات كليدي حاذق ساخت نمائيد و در به كارگيري از انكر تكست ها تنوع بدهيد.

 

آيا راهي وجود داراست كه از سندباكس زودتر بيرون نحس؟

فقط مدت مي‌تواند وب سايت شما‌را از سندباكس بيرون نمايد. معيار اين مدت نيز به رقابتي بودن واژه كليدي سايتتان بستگي دارااست. ولي طبق مطالبي كه گفته شد، شيوه هايي وجود دارااست كه در هنگام بيرون شدن از سندباكس مرتبه بسار نيكي كسب فرماييد. با افزودن محتواي كيفيت بالا و پيوند هاي با انكرتكست هاي توانمند، مي‌توانيد واحد سنجش ارتقا جايگاه تارنما را در هنگام خروج بيشتر نماييد.

 

با اينكه تارنما اينجانب از سندباكس بيرون گرديده، ولي همچنان سكو تارنما اينجانب خوب وجود ندارد. آيا اين وضيعيت عاديست؟

با خروج تارنما شما از سندباكس، مرتبه سايتتان ممكن ميباشد همچنان خوب نباشد. اين قضيه به‌اين معنيست كه هنوز رويه درازي در پيش داريد تا با ارتقا ساخت و ساز محتوا و بك لينك و پيوند هاي تارنما به افزايش سكو آن بپردازيد. خوشبختانه اين خلل با همت شما قابل رفع شدن ميباشد و مي‌توانيد همچنان به كسب سكو در برگه نخستين گوگل اميدوار باشيد.

 

بعداز خروج از سندباكس چه مقدار بازه زماني نياز دارم تا به ورقه اوليه گوگل برسم؟

اين موضوع به واحد سنجش مشقت واژه كليدي شما و اكثري از پارامترهاي ديگر بستگي داراست. در حالتي‌كه بتوانيد در كنار ساخت و ساز محتوا بك پيوند از سايتهايي شبيه با فعاليتتان كسب فرمائيد طي اين پروسه سريعتر نيز شود. با ساخت‌و‌ساز محتوا در رابطه عبارات كليدي تازه حضور خويش را در صفحه ها كاوش بيشتر فرماييد. ولي روشن ميباشد كه هر چه قدر رقبايتان دراين مورد قدرتمند باشند، كسب مقام هاي بالاي گوگل دشوار خيس نيز ميگردد.

 

چه‌گونه ميتوانم از قرار به چنگ آوردن در سندباكس از نخست پرهيز كنم؟

با به كارگيري از خريد يك وبسيات سن دار و روش انداري دوباره آن، ميتوانيد از قرار دريافت كردن در سندباكس پرهيز نماييد. همينطور ميتوانيد به مكان خريد يك دامنه جديد احداث، يك دامين ديرين خريداري كرده و با استعمال از رئيس برهه زماني بازدارنده از قرار تصاحب كردن آن در سندباكس گرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.