تاثير لينك هاي داخلي بر سئو

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

تاثير لينك هاي داخلي بر سئو

۱ بازديد

ساختار مناسب لينك و پيوند هاي داخلي

در يك ساختار ايده ال ممكن ميباشد در ورقه اساسي 100 پيوند وجود داشته باشد  سئو در مشهد   و در گام‌بعدي وبسايت كه احتمالا دربرگيرنده يك زيرمجوعه از تارنما است 100 پيوند ديگر نيز وجود داشته باشد. تا همين جا نيز براي اين دوگام طي گرديده 10000 مسير تاسيس شده است كه تمامي يك فعاليت مشخص و معلوم مي نمايند.

 

1. در تارنما هاي كوچك و ميانگين، هيچ پيجي با سه قدم دورتر نبايست پيوند داده خواهد شد.

 

قدم هاي دورتر در يك تارنما در معناي اختلاف در دسته بندي است كه امري نامعقول به حيث ميرسد. بنابر اين براي پرهيز از اين دستور، مطالب دسته اي شبيه و در حدود هم را به يكديگر لينك و پيوند دهيد.

 

2. لينك و پيوند ها بايستي متناسب با زمينه به عبارتي ورقه باشند.

 

در صورتيكه كسي بر روي پيوند ها كليك نكند، سيگنال مثبتي براي وبسايت و موتور جستجوي گوگل نخواهد بود. برگشت به كاغذ پيشين پس از كليك نيز احتمالا در معناي نا داراي ارتباط بودن شيت مي‌باشد و براي حل اين نقص‌ به طبع راه‌حل اي بايست انديشيد. چرا‌كه مطلبي نبوده ميباشد كه مخاطب انتظار آن را داشته ميباشد.

 

3. از يك انكر تكست اثبات براي دو لينك و پيوند در يك شيت به كار گيري نكنيد.

 

استعمال از يك عبارت براي دو پيوند مختلف، يوزرها و موتورهاي كاوش را سرگردان مي نمايد و بازدارنده از اين مي گردد كه لغت ها كليدي هر برگه را شناسايي نمايند. همينطور ميان دو برگه نيز در يك كلمه و واژه كليدي رقابت توليد مي نمايد كه‌اين عمل، سيگنال مثبتي محسوب نمي‌شود.

 

4. به كار گيري از نوفالو را براي پيوند هاي فرنگي كاهش دهيد. اين عمل كمكي به بهبود پيوند هاي داخلي نمي نمايد.

 

اسفاده از نوفالو براي پيوند هاي فرنگي به دليل تصور ارتقاء اعتبار لينك و پيوند هاي داخلي فعاليت بيهوده ايست و در الگوريتم هاي نو رنكينگ گوگل جايي ندارد. صرفا رويه بهبود پيوند هاي داخلي، استعمال صحيح و به جا از آنهاست.

 

5. حذف لينك و پيوند هاي گران بها ذيل و در ازاي لينك و پيوند دادن به مطالب با ارزشي كه يوزرها در پي آن مي‌باشند.

 

6. صفحه ها را سواي پيوند رها نكنيد.

 

در وب سايت نبايد هيچ كاغذ باشد كه لينكي به آن داده نشده باشد و همينطور هيچ كاغذ اي نيز نبايد عاري از لينك و پيوند به جاهاي ديگر وب سايت باشد.

 

با رعايت كليه مواقعي كه بيان شد، مطمئنا هيچ مشكلي در ساختار لينك و پيوند هاي داخلي تارنما وجود نخواهد داشت. ضمنا seo پيوند هاي داخلي تضمين مي‌گردد و يوزرها نيز در به كار گيري از وب سايت با مشكلي رو به رو نخواهند شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.