بهبود سئو سايت گردشگري با چند رويكرد ساده

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

بهبود سئو سايت گردشگري با چند رويكرد ساده

۱ بازديد


۱٫ ياري دريافت كردن از اينفلوئنسرهاي فعال در قضيه هجرتيكي‌از مرسوم‌ترين نحوه‌ها براي به دست آوردن بك پيوند و معرفي مارك، همياري با اينفلوئنسرهاي حوزه مهاجرت ميباشد.  سئو در مشهد   فعلا، برندهاي پهناور صرفا سراغ اشخاصي مي روند كه شهرتي جهاني دارا هستند و تعداد دنبال‌كننده‌هاي آن ها در كانال‌هاي اجتماعي مختلفي مثل يوتيوب و اينستاگرام بسيار زياد ميباشد. از طرفي، همياري برندهاي كوچكتر به واسطه ميزان دارايي زير‌خيس، صرفا به بلاگرها و به چنگ آوردن لينك و پيوند از آن‌ها محدود ميگردد.
لينك و پيوند‌ها براي جايگاه به دست آوردن در گوگل هم‌چنان اهميت دارا هستند و از اين نحوه، علاوه بر اخذ بك لينك و پيوند مي‌قدرت به شناخته شدن مارك نيز امداد كرد. تا‌هنگاميكه شما در وسيع ترين پرتال‌هاي توريسم معرفي نشويد، مارك شما آن‌سيرتكامل بايستي شناخته نخواهد شد.
براي خريد رپورتاژ اطلاع رساني وب سايت هاي پربيننده حوزه توريسم كليك فرماييد


 


تصميم براي همياري با اينفلوئنسرهايي كه لزوما محتوانويس نيستند (مثل ايشان‌لاگرها، يوتيوبرها و اشخاصي كه پادكست ساخت‌و‌ساز مي‌نمايند) به ترندهاي روز و رغبت شما براي عبور از محتواي متني و ايجاد محتواي اطلاعاتي بستگي داراست. يوتيوب يكي‌از همين پلتفرم‌هاست كه‌اين روز ها حسابي في مابين نسل برنا‌ت، دوستداشتني شده‌است. اين مسئله يك‌سري ادله داراست:
پيشرفت فناوري تلفن‌هاي هوشمنددسترسي به وب از روش اپراتورهاي گوشي، ارزان‌خيس از گذشته شده‌است.ارتقا WIFI «بدون پول» در اطراف‌هاي همگانيشايد ساخت‌و‌ساز يك محتواي ويديويي بوسيله اينفلوئنسرهاي هجرت كه پلتفرم اساسي آن ها براي عمل يوتيوب ميباشد، آن بك لينك و پيوند يا اين كه لينك و پيوند‌هايي كه اكثري از بازارياب‌ها به‌دنبال آن مي باشند را در اختيارتان قرار ندهد؛ ولي همياري صحيح و اصولي با اشخاص مطلوب (خير اينكه تنها حامي مالي يك شبكه توريسم باشيد و لوگوي شما روي آن شبكه قرار گيرد)، نتيجه ها بسيار خير را در قضيه بازاريابي و رابطه ها همگاني براي شما به همپا خواهد داشت. بدين ترتيب، با اين‌شيوه مي توانيد برندسازي نمائيد و درايت سايرين از مارك خويش را ارتقا دهيد.
 
نوشته‌علمي داراي ربط: فراگيري ارتقاء فروش با اينفلوئنسر ماركتينگ
 
۲٫ استقبال از مخاطبان و بازارهاي نودقت به بازارهاي نو هم اهميت اكثري براي بهبود بهينه سازي تارنما توريسم دارااست.
فعلا مي بايست به بازارهايي كه دسترسي بيشتري به وب دارا‌هستند، اعتنا بيشتري داشت زيرا به عبارتي برنا‌ترهايي كه فراتر به آنان اشاره كرديم، از روش توليدها هوشمند حضور برجسته‌تري در چنين فضاهايي دارا هستند.
يك نمونه خوب اين ميباشد: مطابق با داده‌هاي SocialBlade، هم‌در حال حاضر ۴ آيتم از ۱۰ شبكه نخستين يوتيوب در عالم هندي مي‌باشند.
سازه بر گزارش سازمان جهاني توريسم (به اختصار: UNWTO)، تا سال ۲۰۲۰، تعداد گردش گر‌هاي فرنگي مرزو بوم هند به بيشتراز ۵۰ ميليون نفر خواهد رسيد. فعلا نيز تعداد اين گردشگران با نرخ ۱۰ تا ۱۲ درصد در سال در حالا ارتقا ميباشد.
 
نوشته‌ي علمي داراي ربط : روايت مارك و بازاريابي محتوا چه تفاوت هايي دارا‌هستند؟
 


هروقت وارد بازارهاي نو شديد، مطمئن گرديد كه مجموع اِلمان‌هاي seo (مثل به كار گيري از تگ Hreflang و محلي‌سازي محتوا) را به فعاليت گرفته‌ايد.
ارائه پشتيباني و سرويس ها مشتري براي عده اي با گويش‌هاي متفاوت و در جاي ‌هاي متعدد جهان (با در لحاظ تصاحب كردن مختلف بودن ساعت كاري) نيز اهميت اكثري داراست.
ما در ويرلن ميبينيم كه تني چند از برندهاي حوزه توريسم كه كار‌هاي خويش را وارد چنين فازهاي جديدي مي‌نمايند، تداركات مورد نياز را براي نيازهاي مشتريان در لحاظ نمي‌گيرند و به تبع آن، تلاش زير‌خيس اين نصيب را به ديگر فاكتورها نسبت مي دهند.
 
نوشته‌علمي داراي ارتباط : شايسته ترين استراتژي هاي لينك و پيوند بيلدينگ و اخذ بك پيوند از وب سايت‌هاي داراي اعتبار
 
۳٫ به كار گيري صحيح از لحظه‌هاي مايكرو در محتوالحظه‌هاي مايكرو (micro-moments)، لحظه‌هايي مي‌باشند كه مخاطب براي يادگيري چيزي، انجام كاري، دانستن موضوعي، تماشا كردن چيزي، يا اين كه خريداري محصولي خاص، سراغ دستگاهي هوشمند (عموما گوشي) مي‌رود. به كارگيري صحيح از اين لحظه‌ها به بهبود بهينه سازي وبسايت هاي توريسم امداد بسزايي خواهد كرد.


در سال ۲۰۱۶، گوگل اطلاعاتي از چهار لحظه مايكرو و اساسي در حوزه مهاجرت و منزلت آن‌ها‌را منتشر كرد كه احتمالا براي شما نيز جذاب باشند:
لحظه‌هاي روياپردازيلحظه‌هاي اپ‌ريزيلحظه‌هاي رزرو كردنلحظه‌هاي تجربه كردنپيش‌خيس، بعضا از رسانه‌ها با تكثير اطلاعاتي درباره ي اين لحظه‌ها از اهميت آن ها در دنياي بهينه سازي و تاثير بالايي كه ميتوانند بر روي محتوا داشته باشند، كلام گفتند. هم اكنون حدودا چهار سال از تكثير گزارش نخستين گوگل مي‌گذرد، ولي كمتر شركتي از اين داده ها در اكوسيستم محتواي خويش فايده مي برد.
اكثر زمان ها اينترنت‌وب سايت‌هاي حوزه توريسم، وب سايت‌هاي غير متمركز مي‌باشند. مطابق با تعريف و تمجيد كوين اينديگ (Kevin Indig)، اينترنت‌تارنما غير متمركز اين‌سيرتكامل تمجيد مي گردد:
اينترنت‌سايتي با نقاط تبديل بسيار زياد كه بيشتر بوسيله كسب‌وكارهاي تجارت الكترونيك، كانال‌هاي اجتماعي و بازارچه‌ها به كارگيري مي گردد.
در چنين وب سايت‌هايي، محصولاتي متنوع با دسته‌بندي‌ها و داده ها متعدد را مي‌قدرت پيدا كرد كه هر مورد از آن‌ها به سيرتكامل‌اي گوناگون استفاده كننده را سرگرم مي‌نمايد. آمازون، پينترست و Airbnb مثال چنين وب سايت‌هايي مي‌باشند.
 
نوشته‌ي‌علمي داراي ارتباط : چرا رقباي شما از رپورتاژ اطلاع رساني فيض بهتري ميگيرند؟!


در هر كدام از لحظه‌هايي كه فراتر به آنان اشاره كرديم، هدف ها و نيات متفاوتي وجود داراست كه بسته به كردار مخاطب مي‌قدرت از آن‌ها استفاده نمود. ادراك چگونگي حضور در هر مرحله از مهاجرت و تجربه مخاطب، موضوعي بسيار كليدي ميباشد. گفتني‌ست ساخت‌و‌ساز محتوا به‌تنهايي براي پيروزي شما كافي نخواهد بود و در هر مرحله از قيف بازاريابي، بايستي مخاطبان را مقصود قرار دهيد.
ساخت و ساز محتوا بر پايه ي لحظه‌هاي مايكرو و حضور برجسته در روند گوناگون سير و سياحت استفاده كننده در تارنما‌تان، خير‌فقط رده مارك شما في مابين يوزرها را تقويت خواهد كرد، بلكه در پشتيباني محتواي مهم نيز نقش بسزايي خواهد داشت؛ اتفاقي كه در غايت به ارتقا ترافيك ارگانيك شما منتهي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.