بررسي مفهوم وب معنايي و تغيير رفتار كاربران در هنگام جستجو

۱ بازديد


خلق و خوي يوزرها در هنگام كاوش، نسبت به پيشين تغييرات بخش اعظمي را داشته ميباشد. به‌اين شكل كه يوزرها براي جستجوي معنا سئو در مشهد   گزينه نظرشان، فقط يك واژه و كلمه كليدي را سرچ نمي كنند؛ بلكه عباراتي را سرچ مي‌نمايند، كه ممكن ميباشد مشتمل بر بيشتراز يك كلمه و واژه كليدي باشد. از طرفي اينترنت معنايي در سعي ميباشد تا به كارگيري از اينترنت را براي بشر‌ها بي آلايش‌خيس نمايد.
در واقع مقصود از اينترنت معنايي اين ميباشد كه داده ها در اينترنت خير فقط براي آدم‌ها قابل درك باشد، بلكه ماشين‌ها نيز توان فهم و پردازش آنها‌را به راحتي داشته باشند. برهمين اصل موتورهاي كاوش دائما در اكنون بروزرساني ميباشند و توسعه يافته‌خيس مي شوند. اين بروزرساني‌ها در قالب الگوريتم‌هاي گوناگوني ظواهر مي گردند كه قصد دارا هستند نتايجي را براي استفاده كننده اكران دهند كه متناسب با غرض وي باشد.
اين روز ها يوزرها رغبت دارا‌هستند مستقيما غرض خودشان از كاوش را ذكر نمايند. يعني مي خواهند آن سوالي كه در ذهنشان ميباشد و در‌پي جوابي مطلوب براي آن مي گردند را به طور يك عبارت تعدادي واژه‌اي به موتور كاوش اعلام نمايند. به عنوان مثال بدين شكل كاوش مي‌نمايند: ” لپ‌تاپ ايسوس چي خوبه؟”، “خصوصيت‌هاي يك خرقه كيفيت بالا چه مي باشد؟”، ” چه گونه بايستي محتوا ساخت‌و‌ساز كنيم؟”، “چه طور مي بايست پرسوناي مشتري را معلوم كنيم؟” و موردها از اين قبيل.
از طرفي هرچه پيش ميرويم جستجوي صوتي نيز دوستداشتني‌خيس ميشود و اشخاص بيشتري از آن استعمال مي‌نمايند. با دقت بدين مسئله مسلما مراحل انجام جستجوهاي طولاني‌، معمولي‌خيس مي گردد و اشخاص بيشتري از آن به كارگيري مي‌نمايند. پس واحد سنجش اين نوع جستجوها رو به ارتقا ميباشد. در سود بايستي استراتژي محتوايي قابل قبولي داشته باشيد تا بتوانيد به اهدافتان برسيد.ولي هنگام استعمال از اين سبك كارايي فرماييد نكات نقل شده را به صدق پياده سازي فرماييد تا از مزاياي اين سبك برخوردار گرديد. اميدوارم از اين نوشته‌ي‌علمي هم به كار گيري كافي را برده باشيد و اين محتوا قضيه‌هايي را براي پرورش و پيروزي سايت شما‌را مهيا نموده باشد. در صورتيكه دوست داشتيد اين نوشته‌ي‌علمي را در كانال‌هاي اجتماعي خويش به اشتراك بگذاريد تا آن ها هم از اين داده ها به كارگيري نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.