Google Optimize چيست ؟

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

Google Optimize چيست ؟

۱ بازديد


يك كدام از مهم‌ترين رويه‌ها براي ارتقا نرخ تبديل تارنما، سئو در مشهد  قيف فروش ميباشد. براي انجام اين فعاليت ابزارهاي مختلفي وجود دارااست ولي Google Optimize به طبع يكي شايسته ترين ابزارهاي بدون‌پول براي نظارت آزمايشات متفاوت در وب سايت ميباشد. و اكنون درين نوشته‌ي علمي ميخواهيم به شما بگوييم كه Google Optimize چه ميباشد و چه‌گونه فعال سازي گوگل آپتيمايز انجام مي گردد؟
براي شناخت با اين ابزار شگفت انگيز، اين نوشته‌علمي را تا پايان مطالعه فرماييد.
گوگل آپتيمايز يا اين كه Google Optimize چه ميباشد ؟Google Optimize ابزاري براي تست سريع و سهل وآسان لندينگ پيج و طريق تعامل يوزرها با موادتشكيل دهنده درصفحه ميباشد. به عبارت معمولي‌خيس در حالتي كه بخواهيم شيوه كاركرد دو عنصر را در صفحه ها شبيه مقايسه كنيم گوگل آپتيمايز شايسته ترين ابزار براي انجام اين عمل ميباشد.
براي مثال در شرايطي كه بخواهيد با تشويق يوزرها آن‌ها را به شبكه تلگرامي خويش دعوت فرماييد مي‌توانيد از مورد‌هاي متعددي مانند دانلود بدون پول قابل انعطاف افزارهاي متفاوت و كتب و يا اين كه از ارائه كد تخفيف به كارگيري نمائيد.
با Google Optimize ميتوانيد هر كدام از مورد ها بالا را در وضعيت و مقطع يكسان تست كرده و با دورانديشي از حاصل از شايسته ترين مورد استعمال نماييد.


خصوصيت هاي اساسي گوگل اپتيمايز چه چيزي است ؟قابليت مخلوط با گوگل آناليتيكس، گوگل تگ منيجر و ديتا استديوتست A/B آزمايش، يكسري متغيره و ريدايركترابط كاربري ديدنينام نويسي و راه‌اندازي گوگل آپتيمايزنام نويسي در‌اين ابزار بسيار راحت ميباشد. براي انجام اين عمل با به كار گيري از حساب گوگل خويش بر روي اين لينك و پيوند كليك كرده و بعداز مشاهده تصوير تحت بر روي GET STARTED كليك نمائيد.


در شيت بعداز شما در رابطه قصد به اخذ نشاني اينترنتي‌هاي مرتبط با اپديت ها، پيشنهاد‌ها و پيشنهاداتي كه Google Optimize براي شما ارسال مي نمايد پرسيده مي‌گردد. در حالتي كه كه عشق‌اي به اخذ پست الكرونيكي‌هاي ارسالي نداريد مي توانيد همگي آن‌ها را بر روي «No thanks»  قرار دهيد.


در مرحله انتها از شما منظور مي‌گردد تا با اذن دسترسي به داده‌هاي حساب خويش به افزايش عملكرد اين خدمت امداد فرماييد. مكان نگراني وجود ندارد و شما مي توانيد در آينده اين پيكربندي را تغيير و تحول دهيد. در غايت با قبول موقعيت بر روي DONE كليك فرماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.