دسترسي به رسانه‌ها براي بهبود سئو خارجي سايت

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

دسترسي به رسانه‌ها براي بهبود سئو خارجي سايت

۱ بازديد


توليد و نشر ويديواين روز ها اهميت و محبوبيت كليپ بر هيچكس پوشيده وجود ندارد! سئو در مشهد يوتيوب تحت عنوان يك كدام از مهم‌ترين موتورهاي كاوش در عالم معرفي مي‌گردد به نحوي كه روزمره بيش تر از ۳۰ ميليون بازديد كننده دارااست و حتما اين دستور به جهت ويدئويي بودن محتواي آن ميباشد… زماني شما يك ويدئوي جالب ومرتبط با كسب و كارتان بسازيد و در كانال هايي مانند يوتيوب و آپارات قرار دهيد، مطلقا ورودي متعددي اخذ خواهيد كرد… اما تايپ كردن لغات كليدي را نيز فراموش نكنيد. در كانالي كه براي معرفي كسب و كارتان ميسازيد و پستهايي كه نشر ميدهيد تا جايي كه قابليت داراست كارتان را معرفي فرماييد
فضاي كسب وكارتان را رصد فرماييد.رصد فضاي كسب و فعاليت به شما اين قابليت را مي‌دهد كه از خبر ها و داده ها روز در حوزه خويش باخبر گرديد و استراتژي هاي خويش را برحسب آن ها تدوين فرماييد…
حتي رصد جامعه و گاها به كارگيري از موجهايي كه در سطح جامعه ساخت مي شود نيز امداد كننده ميباشد. به نحوي كه بتوانيد از فضاي بوجود آمده به كار گيري نماييد و به طوري آن را به عمل خويش داراي ربط فرمائيد تا لحاظ عامه مردم به شما جذب گردد.
بك لينكهاي خويش را آناليز نماييدهمت نماييد بازخوردها و خويش بك لينكهايي كه از سايتهاي گوناگون مي‌گيريد رصد نمائيد، فواصل وقتي ، فيض و ترافيك ورودي و … را بدانيد و مدام تحليل نمائيد كه لينكهاي متبوع به عبارتي چيزي ميباشد كه غرض شما بوده و در شكل لزوم آن ها را تصحيح نمائيد.
فراموش نكنيد كه‌اين بكلينك ها ويتريني براي معرفي شما ميباشند. پس مي بايست كيفيت خير و خوبي داشته باشند و در مكان صحيحي قرار بگيرند. اين عمل يكي‌از مهم ترين نكات در نگهداري كيفيت سئوي آف پيج وب سايت شماست بعداز آن غافل نشويد
كانال سازي پيش از لينك و پيوند دهييك هنگامي كافي بود شما لينك و پيوند هاي خويش را به اشخاص يا اين كه سايتهايي بدهيد كه به طور پهناور براي شما پيوند سازي را انجام دهند البته گوگل عشق اي به‌اين فعاليت ندارد و آن را جزو سئوي كلاه سياه مي داند. اشخاص بايستي به طور خودخواسته و باكيفيت مطالب و لينك و پيوند هاي شمارا منتشر نمايند.
كانال سازي به معناي برقراري ارتباطات اجتماعي با اشخاص متفاوت و شناخت با آنهاست . اين فعاليت به شما ياري ميكند تا تعداد متعددي از اشخاص را در دسترس خويش داشته باشيد تا در مواقع لزوم به آنان رجوع كنيد. هنگامي اين كانال سازي را پيش از لينك و پيوند دهي انجام دهيد. انبوهي از مخاطبان شما كه شمارا مي شناسند با لينكهايتان نيز آشنا گرديده و روي آن ها كليك نمايند…
دسترسي به رسانه‌ها براي بهبود سئوي آف پيج تارنماخبرنگار تحت عنوان شخصي كه به فضاي رسانه اي با خبر ميباشد، مي‌تواند در موضوع seo تارنما مشاور قابل قبولي براي شما باشد. از طرفي با اعتنا به ارتباطات متعددي كه با اشخاص جامعه داشته مي تواند شما‌را به اشخاص متفاوت معرفي نمايد.
بعضا سايتها با مقصود تبليغات درست شده اند و گاها مي توانند به شما پيوند بدهند و به offpage تارنما شما ياري نمايند . سايتهاي خبري و … نيز مي‌توانند در موضوع رپورتاژ يار شما باشند يعني يك مقاله علمي ساخت‌و‌ساز كرده و به آن‌ها بدهيد تا با اسم وبسايت خودتان آن را منتشر نمايند . يااينكه هم زمان تبليغ خويش را به يك سري تا از آن ها بدهيد . اين سايتها با دقت به آمار بالاي بازديد مي توانند آيتم قابل قبولي باشند.
محتوايي مخصوص داشته باشيدبعضي وقتها ميتوان مزاح را نيز ادويه عمل خويش كرد . اين فعاليت سبب ساز مي‌شود تا محتواي شما خسته كننده به لحاظ نرسد از طرفي احساسات مخاطب نيز مشغول گرديده و منجر ساخت و ساز احساس قربت در مخاطب مي‌شويد. اين شوخي اختصاصي به فعاليت شماست و همين فرمان نيز روي منحصربه‌فرد بودن كارتان تاثير مثبت داراست.
برخي اوقات شما در زمينه ي يك زمينه محتوا ساخت و ساز مي‌كنيد و تفكر خويش را به آن سرگرم مي كنيد. درين دوران بهتر ميباشد كه از ذهن خويش تحت عنوان يك تور ماهيگيري به كارگيري فرماييد و در معاش روزانه تان نيز پيرو نكات داراي ارتباط باشيد. براي مثال در حالتي‌كه در خصوص گونه هاي نورپردازي ها تحقيق مي كنيد، از نورپردازي هاي فروشگاهها ، منازل، تالارها و … غافل نشويد. اين نكات و وارد كردن آن ها به محتوا به مخصوص بودن فعاليت شما ياري ميكند چون يك روئت كرد اختصاصي داريد.
محتواي تصويري ساخت فرمائيد.در هجدهمين مرحله از فراگيري offpage تارنما مي بايست پهنا كنيم محتواي تصويري و گرافيكي به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه عمل خويش را ديدني خيس نمائيد. از طرفي در حالتي‌كه اين محتوا دربرگيرنده خلاصه اي از محتواي توليديتان باشد كه در آن شركتتان را نيز معرفي نموده ايد، اشخاص از آن به كار گيري كرده و آن را انتشار مي‌دهند. همين دستور تبليغ مثبتي براي شماست. اما در‌اين گرافيك قشنگ، اسم كمپاني، لوگو، راههاي ارتباطي و … نيز فراموش نشود!!! بيش تر از ۷۰ درصد از بازاريابان شبكه‌هاي‌اجتماعي از اين طريق به كار گيري ميكنند كه يكي شايسته ترين روشها براي لينك و پيوند دهي ميباشد. جذابيت دنياي تصوير را حداقل نگيريد و از آن براي لينك و پيوند سازي به سايتتان به كارگيري فرمائيد.
.با مركزها علمي رابطه برقرار نماييد.اعتبار پيوند هاي شما براي گوگل بسيار اصلي ميباشد. به‌اين خواسته با دانشگاها و مركز ها علمي رابطه برقرار نمائيد. و تخصصتان را به آن‌ها ارائه دهيد . معرفي شما بوسيله دانشكده و رفت و آمد شما بدين مكانها، منجر ميگردد اشخاص علاقمند و اماده به فعاليت شما‌را پيدا نمايند . اين اشخاص هم مي‌توانند مشتري شما باشند و هم همكار يا اين كه حتي مبلغ شما…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.