چطور مثل گوگل فكر كنيم تا بتوانيم يك سئوكار حرفه اي شويم

۱ بازديد


چطور مثل گوگل تفكر كنيم تا بتوانيم يك سئوكار ماهر شويماينجانب او‌لين توشه سئو در مشهد مزه استعمال از موتورهاي كاوش (ياهو) را در سال ۱۳۷۹ ، هنگامي كه استارت به يادگيري پباده سازي و توليد اينترنت‌تارنما كردم، چشيدم!  ولي تمامي به خير ميدانيم كه موتورهاي كاوش در آن بازه زماني چيزي بيشتر از كلمه ها كليدي و پاره اي لينك نپخته نبودند. از آن سال ها تاكنون موردها اكثري در موتورهاي كاوش در گير تغييرات و پيشرفت‌هاي انقلابي شدند.
بعداز كل سال جاري‌ها اينجانب متوجه شدم كه دو نوع بهينه سازي فعاليت وجود دارااست:آن‌هايي كه از گوگل پيروي مي‌نمايند و در‌پي آپ ديت ها و اخلاق گوگل ميباشند.آن‌هايي كه ۱۰ توشه جلوتر از گوگل مي باشند و با تست و مطالعه در جايگاهي مي باشند كه آن دسته ديگر و حتي خويش گوگل در درحال حاضر وصال به آن است.و بايستي بيان كنم كه اينجانب طي تمامي همين سال‌ها متوجه شدم كه دسته دوم بسيار اثربخش خيس فعاليت مي‌نمايند، چون آنان به صورت مداوم در گير تعقيب هيولاي گوگل نيستند!
دقيقا چطور ۱۰ گام جلوتر از برخي مهندسان هوشمندترين سياره باشيم؟با تمرين و ولي تعداد انگشت شماري ترفند و ميانبر…

ترفند ۱ : تاريخ را بشناسيد!پيش از اينكه بتوانيد بلافاصله متوجه گرديد، گوگل در درحال حاضر چه اقدامي ميباشد، مي بايست قبلي و عملكردهاي پيشين آن را فهم نمائيد. در‌اين في مابين تجربه سخن نخستين را ميزند، موردي كه هر چه بيشتر تمرين نماييد و عشق و علاقه داشته باشيد، در وجودتان بيشتر تقويت ميگردد! سه منبع كليدي براي نظارت عملكردهاي گوگل وجود داراست:
تاريخچه الگوريم گوگل سئوموز ؛ google algorithm change history تاريخچه اي از بروزرساني هاي الگوريتم شناخته گرديده گوگل را نگه داري مي‌نمايد، و تا آنجايي كه اينجانب مي دانم اين وبسايت، فقط سايتي ميباشد كه‌اين عمل را به بي نقص‌ترين و ظريف‌ترين صورت ممكن انجام داده ميباشد. ليست در چنگ آنان به عددي حدود ۲۰۰۰ رسيده ميباشد و اين نشان دهنده بي نقص بودن و جامع بودن داده ها آنان از الگوريتم گوگل ميباشد.بهينه سازي by the Sea ؛ سئو by the Sea وب لاگ بيل اسلاوكي و بيشتر روي تجزيه و ارزيابي اختراعات گوگل تمركز دارااست. محتواي آن تركيبي از قبلي، درحال حاضر و آينده ميباشد! اين بلاگ يك مرجع عالي براي اين ميباشد كه با شيوه تاءمل مهندسان گوگل طي سال هاي گوناگون آشنا گرديد!بلاگ كاوشگر گوگل؛ blog.google اين وب لاگ شايد داده ها جامعي را از جزئيات فرايندهاي گوگل منتشر نكند! ولي مرجع صحيح و جامعي براي خبر ها گوگل ميباشد! با تعقيب كردن اين خبرها كه از سال هاي قبل در آن جانور ميباشد، مي توانيد نبض فرايندهاي گوگل را به دست بگيريد و شغل هاي آينده آن را پيش گويي نماييد. اما اينجانب شخصا ميپنداريم كه بعضي اطلاعات دردسترس درين وب لاگ خطا ميباشد! البته دست كم بازهم اين مورد كه داريم اخباري را از لهجه خويش گوگل اخذ ميكنيم به آشنايي بيشتر ما از گوگل امداد خواهد كرد.ترفند ۲: علت اساسي گوگل را ادراك فرمائيد:

نسبتاً ۹۶ درصد درآمد گوگل از تبليغات ميباشد يعني درآمد گوگل تماما متعلق به حاصل كاوش عادلانه ميباشد تا عموم مجدد و مجدد به آن صفحه ها بازگردند.با درنظر داشتن اين مسئله، شعور فرمائيد كه هر تصميمي كه گوگل ميگيرد فقط با يك جهت ميباشد! “پول بيشتر“. علت گوگل از خريد شركت ها كوچكتر و اضافه كردن‌ آنان به ذيل تيم گوگل و همينطور ساخت و ساز تغييرات در الگوريتم جستجوگرش دقيقا براي پول بيشتر ميباشد!كاهش اسپم به معناي حاصل جست و جويبار بهتر ميباشد و حاصل جستوجوي بهتر به معناي ارتقاء اشخاص جستجو گر اين موتور جستوجو ميباشد و اي در معناي ارتقاء اكران ها است كه در غايت اين آيتم هم به ارتقاء كليك‌هاي تبليغاتي ختم مي شود و پول بيشتري براي گوگل به ارمغان مياورد.
الگوريتم پنگوئن گوگل، كه تمركز خويش را روي وب سايت‌هاي داراي ربط و پرطرفدار در كاوش گذارده ميباشد، منجر ارتقا فوق‌العاده چشمگير به كارگيري وبمسترها از تبليغات ادوردز گوگل شده‌است! درين الگوريم فقط سايت‌هاي پيروز بيشتر به ديده مي آيند و بقيه وب سايت‌ها براي چشم شدن بدون چاره به به كارگيري از گوگل ادورد ميشوند كه آنهم به تعداد كليك محدودي ختم مي گردد و اين پروسه بارها و بارها تكرار ميشود تا گوگل پول بيشتري به جيب بزند .
ترفند ۳: چه كاري ميكني كه نبايد بكني؟

seo چاره ارزان بها رفع ايرادات شما ميباشد! شغل هاي خطا را ديگر انجام ندهيد و طبق ضوابط بهينه سازي پيش برويد! محتواي عالي ساخت‌و‌ساز فرمائيد ولي اعتنا داشته باشيد كه ساخت و ساز محتوا فقط مرتبط با وب سايت شما وجود ندارد و در هر شيت و يا اين كه كانال اجتماعي كه در غايت به تارنما شما منتصب خواهد شد، مي‌بايست اين محتواي عالي را منتشر فرمائيد. در‌اين در بين بايستي بدانيد كه الگوريتم هاي گوگل هم صد در صد بدون نقص و بي‌نقص نيستند و با به كار گيري از طريق هايي مي توانيد گهگاه آنان‌را به دور بزنيد و بازي را به نفع خودتان برگردانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.