نرخ پرش در وب سايت (Bounce Rate)

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

نرخ پرش در وب سايت (Bounce Rate)

۱ بازديد


نرخ پريدن برگه تارنما به درصدي از بازديدهاي تك كاغذ اي تارنما گفته مي گردد  سئو در مشهد  كه در ان استفاده كننده فارغ از ورود به ورقه دوم از وبسايت بيرون ميگردد . و بصورت كلي ميتوان بيان كرد به واحد سنجش شركت كردن استفاده كننده در بازديد وبسايت گفته مي‌شود .
نرخ پريدن (Bounce Rate) چه طور احتساب ميشود ؟براي احتساب اين نرخ بايستي تعداد بازديدهاي يك كاغذ اي را بر تعداد تمام بازديد هاي يك وبسايت تقسيم كنيم فرض نمائيد كه يك وبسايت امروز 1000 بازديد كننده داشته و شيت مهم سرويس ها الف دارنده 500 بازديد كننده بوده ميباشد كه فارغ از ورود به شيت ديگري بيرون گرديده اند پس سازه به آنچه كه در صدر گفته شد نرخ پريدن  سايت 50 در صدد ميباشد .
تفاوت هاي دربين نرخ پريدن (Bounce Rate) و نرخ خروج (Exit Rate)نكته اي كه بسيار اساسي ميباشد و در اينجا مي بايست به آن بپردازيم اين قضيه ميباشد كه بين نرخ خروج و نرخ پريدن يك وبسايت تفاوت وجود داراست . نرخ پريدن تعداد كاربراني كه به سايت وارد ميشوند و سواي داخل شدن به كاغذ دوم از وب سايت بيرون مي گردند را اندازه گيري مي نمايد البته نرخ خروج عبارت ميباشد از احتساب تعداد كاربراني كه از يك كاغذ خاص سايت بيرون گرديده اند و در زمينه ي اين كه آيا اين شيت فقط كاغذ اي بوده كه استفاده كننده از آن بازديد كرده يا اين كه نه چيزي به ما نمي گويد .بطور نمونه فرض نمائيد كه 100 نفر در  برگه مهم فرود آيند  و 50 نفر سواي ورود به صفحه هاي ديگر از وبسايت بيرون مي گردند . نرخ پريدن برابر ميباشد با 50 درصد . ولي قابليت و امكان داراست در همين برهه زماني برگه مهم 400 بازديد كننده داشته باشد و 100 نفر بعد از ورود به برگه اساسي از تارنما بيرون شوند در اينجا نرخ خروج برابر با 25 درصد ميباشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.