ارتباط سئو و برندسازي

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

ارتباط سئو و برندسازي

۱ بازديد


كليه مي دانيم كه از حيث گوگل مدام حق با يوزرها ميباشد! در‌صورتي ‌سئو در مشهد  كه بتوانيد يوزرها را راضي نگه داريد، حتما رضايت گوگل را هم كسب ميكنيد. بايستي به گوگل اثبات فرماييد داراي اعتبار مي باشيد. اين تمامي لينك و پيوند‌سازي سياه و سپيد و خاكستري كه ما انجام ميدهيم به خيال و خاطر همين ميباشد! كه به گوگل نشان دهيم معتبريم، بقيه افراد ما‌را تحت عنوان مرجع در حيث ميگيرند و بك پيوند‌هاي متعددي داريم.
 استراتژي پيوند‌سازي را بايستي مدام مد حيث داشته باشيم البته خط مش بهتر و اما طاقت فرسا‌تري هم براي كسب اعتبار وجود داراست. اين جا مورد تاثير برندسازي بر بهينه سازي مطرح ميشود. مثالي كه معمولا دراين مورد مي زنند ديجي متاع ميباشد.
 گوگل چطور برندها را تشخيص مي دهد؟برندها در فضاي اينترنت سيگنال‌هايي مي‌فرستند و موتورهاي جست‌وجو آنان را توده‌آوري مي‌نمايند. يكي اين سيگنال‌ها تكرار اسم يك مارك ميباشد. منظورم اسم مارك فارغ از پيوند ميباشد و اين پاراگراف، تبليغ و رپورتاژ را حذف مي‌نمايد. هر چه اسم مارك شما بيشتر در فضاي ديجيتال مطرح گردد، بيشتر داراي اعتبار مي شويد.
ديجي جنس را در حيث بگيريد. چقدر انسان‌ها در رابطه آن كلام ميزنند؟ چقدر از فستيوال‌ها و پيشنهادهاي شگفت‌انگيزش سخن مي‌نمايند و تجربه‌هاي خريدشان را مطرح مي‌نمايند؟ همين شرايط كنوني اينجانب در يك نوشته‌علمي تخصصي در رابطه رابطه بهينه سازي و برندسازي چند بار نام ديجي جنس را بردم!؟ اين سيگنال به گوگل نشان ميدهد مارك ديجي محصول براي عموم اساسي ميباشد. اين يك تاثير برندسازي بر seo ميباشد.


سيگنال ديگري كه منجر شناسايي برندها مي شود و رابطه seo و برندينگ را پر‌نور‌خيس مي‌نمايد، تعداد دفعاتي ميباشد كه يوزرها اسم آن ها جست‌وجو مي‌نمايند. اين سيگنال به دو شكل در لحاظ گرفته ميگردد: هم جست‌وجوي اسم مارك به تنهايي و هم جست‌وجوي اسم مارك به اضافه واژه كليدي. يعني هم تعداد دفعاتي كه اسم وبنا سرچ مي شود اهميت دارااست و هم تعداد دفعاتي كه طراحي وب وبنا سرچ ميگردد.
نهايي سيگنال اصلي در زمينه ي رابطه seo و برندينگ ، واحد سنجش ترافيك بي واسطه يا اين كه Direct وب سايت ميباشد. ترافيك بي واسطه يعني تعداد كاربراني كه نشاني وبسايت شما‌را در مرورگرشان وارد كرده‌اند و به وبسايت‌تان آمده‌اند. اين يعني وب سايت به اندازه‌اي براي‌شان اساسي ميباشد كه نشاني آن را مراقبت ميباشند يا اين كه ذخيره كرده‌اند.
گوگل تمام اين دست اندركاران را در لحاظ مي گيرد و بدين فيض ميرسد كه به عنوان مثال ديجي فرآورده يك مارك ميباشد.
هنگامي مارك ثبت خواهد شد فعاليت seo شل‌خيس خواهد بود. بيشتر عموم حتي در شرايطي‌كه سايتي را در درجه‌هاي فراتر ببينند، ترجيح ميدهند به برندي كه مي شناسند مراجعه نمايند. گوگل اين قضيه را تشخيص مي دهد و درجه تارنما شمارا فراتر ميبرد. پس ارتقاء نرخ كليك يا اين كه CTR هم يك تاثير برندسازي بر بهينه سازي ميباشد.
بيشتر بخوانيد :  آيا ساختار url بر seo وب سايت تاثير مي گذارد؟نكته آخري كه بايستي به آن اشاره كنم اين ميباشد كه شباهت و رابطه seo و برندسازي بيشتر از اين سخن‌ها ميباشد. در برندسازي هم مثل seo شما در دست گرفتن بي نقص را در دست نداريد. كل تكنيك‌ها و ترفندها را به عمل مي بريد البته در غايت روي احساس و تصوير فرضي عموم در دست گرفتن بي نقص نداريد.
همين طور كه ميبينيد از هر راهي كه مي رويم، گشوده هم مي‌رسيم به گفت و گو تعادل و تنوع فاكتورها! هم در مبحث بهينه سازي و هم در دعوا برندينگ بايستي جامع و فراگير تصور كنيد، از سرويس ها seo فايده ببريد، تمامي فاكتورها را در حيث بگيريد، شايسته ترين همت‌تان را بكنيد و ولي اميدوار باشيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.