پژوهش ها نشان داده ميباشد كه در بيش تر از ۷۰ درصد مواقع، گوگل متني كه شما تحت عنوان توضيحات متا در حيث گرفتهايد را ناديده مي گيرد. سئو در مشهد اين پژوهش ها بر روي ۳۰ هزار واژه كليدي صورت گرفته ميباشد و سود حقيقتاً شايان توجه ميباشد. يعني بخشي از نقشههاي شما براي چه گونه چشم شدن در كاغذ حاصل كاوش، نقش بر آب گردد.
در واقع آمار دقيقي كه درين گزارش آمده ميباشد نشان ميدهد كه گوگل توضيحات متا ۷۱ درصد از نتيجه ها جستجوي روي گوشي و ۶۸ درصد نتيجه ها جستجوي ذيل دسكتاپ را دستكاري مينمايد. با دقت بهاين آمار، صرفا ۳۰ درصد از وقت ها متا ديسكريپشني كه براي كاغذ خويش در حيث گرفتهايد، به استفاده كننده اكران داده گردد.
نرخ دستكاري شدن توضيحات متا مبتني بر سكو كاوشاطلاعاتي كه درين نوشتهي علمي داده مي گردند، تنهاً مبتني بر شيت نخستين حاصل كاوش، و سواي در لحاظ دريافت كردن اسنيپتهاي خصوصيت تنظيم گرديدهاند. بررسي ها نشان داده ميباشد كه بيشترين دستكاري گوگل بر روي پيوندهاي وبسايتهايي ميباشد كه در درجههاي ۴ تا ۶ كاغذ حاصل كاوش قرار گرفتهاند. پس با اعتنا به جايگاهاي كه در يك كلمه و واژه كليدي در شيت حاصل كاوش كسب ميكنيد، احتمال اين وجود دارااست كه متا ديسكريپشني كه براي مطلبي در حيث گرفتهايد، چشم نشود.
نرخ دستكاري شدن توضيحات متا بر طبق وسعت كاوشميزان ديگري كه در كلمه ها كليدي بسيار اهميت دارااست، وسعت كاوش يا اين كه Search Volume ميباشد. حاصل استدلال ها نشان داده ميباشد كه در ميان نرخ دستكاري شدن متا ديسكريپشنها و وسعت جستجوي واژه كليدي، ارتباطي وجود دارااست. صريحا، هرچه وسعت كاوش فراتر باشد، احتمال اينكه گوگل توضيحات متاي شمارا ناديده بگيرد، كمتر وجود دارااست.
در واقع گوگل كوشش دارااست كه تجربه كاربري بهتري براي يوزرهاي خويش ساخت نمايد. به همين خيال و خاطر هرچه محتواي شما امتياز كمتري گرفته باشد، احتمال اينكه گوگل دخالت نمايد و متا ديسكريپشن را خودش تغيير و تحول دهد، فراتر ميرود.
ارتفاع قابل اكران توضيحات متابر روي دسكتاپفاكتور ديگري كه ممكن ميباشد روي اكران يا اين كه عدم اكران متا ديسكريپشن اثر گذار باشد، تعداد كاراكترهاي آن ميباشد. براي نتيجه ها كاوش روي دسكتاپ، تعداد كاراكترهاي مجاز چيزي در ميان ۱۵۶ تا ۱۶۵ ميباشد. طي چكهايي كه صورت گرفته ميباشد، معمولاً گوگل متا ديسكريپشنهايي كه بيش تر از اين تعداد كاراكتر داراهستند را اكران نميدهد. اما در صورتي در توضيحات متا، تاريخ هم خورده باشد، اين تعداد به ۱۴۲ كاراكتر كاهش پيدا مينمايد.
بر روي گوشيبراي كاربراني كه با گوشي كاوش مينمايند، كاراكترهاي قابل اكران براي نصيب اسنيپت، فارغ از در لحاظ دريافت كردن تاريخ، چيزي در ميان ۱۱۸ تا ۱۲۱ كاراكتر ميباشد. در شرايطي كه قرار باشد تاريخ نشر مقاله نيز در كنار متا ديسكريپشن اكران داده گردد، تعداد كاراكترهاي مجاز براي اكران در شيت حاصل كاوش، در ميان ۹۵ تا ۱۰۵ كاراكتر ميباشد.
صحبت پايانحال كاري كه شما تحت عنوان يك كارشناس بهينه سازي مي توانيد چه ميباشد؟ اين پيشنهادات ممكن ميباشد به كارتان بيايند:
براي صفحه هاي عادي، توضيحات متاي هر كاغذ را في مابين ۱۵۰ تا ۱۶۰ كاراكتر نگه داريد.توضيحات متا براي صفحه ها وبلاگ ميبايست في مابين ۱۳۸ تا ۱۴۸ باشد. زيرا معمولاً با تاريخ تكثير در برگه حاصل كاوش چشم ميگردند.داده ها اصلي خويش را در ۱۰۰ كاراكتر نخستين متا ديسكريپشن قرار دهيد.با اينكه گوگل تنها در ۳۰ درصد مواقع، متا ديسكريپشن انتخابي شمارا براي صفحه هاي تارنماتان اكران مي دهند، البته قرار وجود ندارد نااميد شوند. شما چه تجربهاي از اين زمينه داريد؟ آيا گوگل متا ديسكريپشنهاي وبسايت شمارا هم دستكاري مينمايد؟
پنجشنبه ۰۸ آبان ۹۹ | ۱۱:۰۰ ۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است