8 گام اساسي در پياده سازي سئوي محتوايي

ارائه مقالات مربوط به سئو سايت

8 گام اساسي در پياده سازي سئوي محتوايي

۱ بازديد


پيش نياز پيروزي صاحبان اينترنت‌وبسايت‌ها و كسب و شغل هاي ديجيتال چيزي وجود ندارد سئو در مشهد جز چشم شدن!
سئو موتورهاي كاوش يا اين كه به اصطلاح بهينه سازي (بهينه سازي) اصطلاحي رايج در دنياي ديجيتال ميباشد. در واقعيت اينترنت‌وب سايت‌ها به امداد بهينه سازي شل‌خيس و بيشتر چشم مي گردند. در واقعيت مي‌اقتدار استراتژي بهينه سازي را به سه نصيب اساسي تقسيم كرد:
سئوي داخلي (On-Page سئو) كه بر محتواي باطن اينترنت‌وبسايت، با صرفه بودن آن از نگاه سكو كلمه ها كليدي و لينك و پيوند بيلدينگ داخلي تمركز داراست.سئو خارجي (Off-Page سئو) كه بر اخذ لينك و پيوند‌هاي فرنگي از سوي اينترنت‌وب سايت‌هاي ديگر متمركز ميباشد.سئوي فني (Technical سئو) كه بر معماري اينترنت‌وبسايت، ساختار صفحه هاي و كدها تمركز دارااست.قبلا در مقاله ها متعدد با نكات اساسي در سئوي تكنيكال يا اين كه فني و همينطور استراتژي بازاريابي محتوايي آشنا شديد. درين نوشته‌علمي قصد داريم درباره با سئوي محتوايي يا اين كه منش ايجاد محتوا با محوريت seo سخن كنيم.
8 قدم اصلي در پياده سازي سئوي محتوايي1. تهيه و تنظيم ليست موضوعاتبايستي موضوعات كلي را با اعتنا به حيطهي عمل كسب و فعاليت، سرويس ها و محصول ها خويش و آن‌چه تصور ميكنيد مخاطبان به‌دنبال آن مي باشند، پباده سازي نماييد. بعد با دقت به موضوعات، در ادامه آن دسته از كلمه ها كليدي باشيد كه مي خواهيد مخاطبان با جست و جوي‌بار آنها اينترنت‌وب سايت شما‌را در حاصل گوگل بيابند. اين عبارات كليدي كه معمولاً كوتاه و كلي‌خيس بوده و مشتمل بر جزئيات نميشوند، به اصطلاح “پيلار” اسم ميگيرند. همان ديگر اين لغت ها به مسئله مقالاتي جامع و كلي تبديل خواهند شد كه پيلارپيج (Pillar Page)  اسم دارا‌هستند. درين مرحله و مرحله بعدي، راهكارهايي مانند به كارگيري از ابزارهاي آنلاين براي يافتن عبارات كليدي و تشكيل جلسات گردباد مغزي ميتوانند راهگشاي شما باشند.
فراموش نكنيد پيش فرض ما در‌اين مرحله داشتن آشنايي درست از پرسوناي كاربر ميباشد.
2. تنظيم ليست لغت ها كليدي (Long-Tail Keywords)در‌اين مرحله بايستي با افزودن پيش‌وند و پس‌وند به عبارات كليدي مهم، آنان‌را به كلمات كليدي يا اين كه Long-Tail Keyword تبديل فرماييد. اين مورد سبب ساز ميشود كه محتواي شما به طور ظريف‌خيس و هدفمندتر در نتيجه ها كاوش ظواهر گردد. از طرفي رقابت بر رمز كلمه ها كليدي مهم و پررقيب كاري بسيار مشقت بار ميباشد. بدين ترتيب بايستي با محاسبه كار رقبا و همينطور نتيجه ها كاوش، كلمات كليدي با مرتبه مشقت ذيل‌تري را براي استارت گزينش نماييد.
اين كلمه ها كليدي طولاني و هم‌خانواده، در واقعيت موضوعات پايين گروه يك واژه كليدي اساسي (Pillar Content)  ميباشند كه Cluster اسم دارا‌هستند. به عبارتي‌طور كه در مقاله ها گذشته درمورد پيلارپيج‌ها و ساختار خوشه‌اي محتواي آن ها توضيح داده‌ايم، هر پيلارپيج مي تواند دربرگيرنده چند پيوند به خوشه‌هاي محتوايي يا اين كه Contents  Clusterباشد. در واقعيت خوشه‌ها وظيفه توسعه دادن موضوعات مربوط به قضيه جامع اساسي را بر عهده دارا‌هستند.
3. تايپ كردن مقاله ها متناسب با هر تيتراينك نوبت به آن رسيده كه بسته به حق تقدم، ساخت محتوا را مقدمه كرده و به هر مورد از موضوعات مهم يك شيت در اينترنت‌تارنما خويش تخصيص دهيد و آغاز به ساختن پيلارپيج‌ها فرماييد. پيلارپيج مانند نقشه‌ي روش، مشتمل بر داده ها كلي در باب يك تيتر جامع ميباشد. پيلارپيج‌ها معمولا از يك نوشته‌ي علمي‌ي معمولي طولاني‌خيس مي باشند، چرا‌كه مجموع جنبه‌هاي گوناگون يك مورد را دربرمي‌گيرند، با اين تفاوت كه به شرح جزئيات آن نمي‌پردازند. بعد بايستي مقالاتي درباره با موضوعات فرعي يا اين كه به عبارتي كلمه ها كليدي طولاني تنظيم فرماييد. هرمورد از خوشه‌هاي محتوا، يك كدام از كليدواژه‌هاي مربوط به قضيه پلارپيج را تماما و با ريزه كاري بيش‌خيس شرح داده و در غايت مجموع آن ها بدين ورقه‌ي جامع پيوند مي شوند. تايپ كردن توضيحات متا براي هر نوشته ي علمي و متن جايگزين (Alt) را براي تصاوير فراموش نكنيد.
براي شناخت با طرز‌هاي تايپ كردن مقاله‌ها جالب براي اينترنت‌وبسايت، مي توانيد مقاله ها پيشين وب لاگ را مطالعه فرمائيد.
4. رعايت نظم و پيوستگي ساخت محتوامايحتاج ميباشد بدانيد تايپ كردن مقاله‌ها اينترنت‌وبسايت الزاما نبايد در قالب پيلارپيج يا اين كه محتواي خوشه‌اي قرار گيرد. اگرچه وجود پيلارپيج‌ها با اعتنا به داده ها جامع و هدايت استفاده كننده به ديگر مطالب داراي ربط اينترنت‌وبسايت پتانسيل بالايي در بهينه سازي ساخت و ساز مي‌نمايد، البته يك كدام از ديگر از سيگنال‌هاي مثبت به گوگل، پيوستگي در ساخت‌و‌ساز محتوا ميباشد. مايحتاج ميباشد با در لحاظ به دست آوردن نياز و ذوق مخاطبان خويش و همينطور كلمه ها كليدي داراي ارتباط، دستكم يك توشه در هفته نوشته‌علمي نو منتشر كرده و نظم خويش را در تكثير محتوا محافظت فرماييد. تدوين روز‌نگار محتوا در نظم دادن به مقطع تهيه و تنظيم و نشر محتواي اينترنت‌وبسايت شما اثر اكثري دارااست.
5. اپليكيشن‌ريزي براي لينك و پيوند بيلدينگ فرنگيعلاوه بر انجام پيوند بيلدينگ داخلي و پيوند دادن مطالب داراي ربط باطن اينترنت‌وب سايت به يكديگر، باصرفه‌سازي محتوا در راستاي اخذ بك‌لينك و پيوند از اينترنت‌وب سايت‌هاي داراي اعتبار فرنگي امري الزامي در بهينه سازي ميباشد. بالا بودن كيفيت محتوا با‌يقين اولي شرط اخذ بك لينك و پيوند ميباشد. براي كسب داده ها بيشتر در اين مورد بهتر ميباشد به مقاله ها ” 7 نحوه اخذ بك لينك و پيوند به ياري ساخت محتوا” و همينطور “11 اشتباهي كه باعث به باخت لينك و پيوند بيلدينگ مي گردند” مراجعه‌كنيد.
6. باصرفه كردن وسعت محتواي غير متنياگرچه اين مسئله ممكن ميباشد بي آلايش و معدود اهميت به لحاظ رسد، ولي رفته رفته با ارتقا وسعت محتواي اينترنت‌تارنما، خصوصا تصاوير و ويديوها، بر تاثيرات آن افزوده مي گردد. با صرفه بودن وسعت اين عنصرها بصري سبب ساز مي‌گردد سرعت لود اينترنت‌وب سايت فراتر رفته و در سود تجربه كاربري رضايت‌بخشي ساخت‌و‌ساز خواهد شد.
براي مطالعه بيشتر دراين مورد سفارش مي كنيم به نوشته‌ي علمي “9 راهكار باصرفه‌سازي تصاوير براي seo” رجوع نماييد.
7. دستكاري محتواي ديرينيك كدام از مورد ها اساسي در seo، تخصيص دادن بازه زماني نسبتا قابل توجهي به احيا و بازنويسي محتواي كهن همزمان با ساخت و ساز محتواي نو ميباشد. خصوصا پس از پيدايش الگوريتم پانداي گوگل، به‌روز رساني محتوا و داراي ارتباط نگه داشتن آن، بسيار ضروري به حيث ميرسد. همان ديگر مي‌اقتدار بيان كرد به‌روز رساني و دستكاري مقاله‌ها منجر ساخت و ساز تجربه كاربريبهتر، ارتقاء بها و اعتبار محتوا، ارتقاء ترافيك اينترنت‌وبسايت و بالا رفتن نرخ اينگيجمنتكاربران شود. گروه اين عامل ها از لحاظ الگوريتم‌هاي گوگل مثبت تلقي مي شوند.
با صرفه كردن تيترها، اضافه كردن متن، تصوير يا اين كه ويديوهاي آپديت، حذف يا اين كه بازنويسي قسمت‌هاي پيچيده، تغيير تحول در ساختار نوشته ي علمي، كشف زمان هاي نو براي پيوند بيلدينگ و… نمونه‌هايي از طريق دستكاري محتواي ديرين ميباشند.
8. آناليز پيروزي محتوابررسي پيروزي محتوا مرحله‌اي اساسي ميباشد كه بايستي به طور هميشگي صورت بپذيرد. غرض آخرين ما از ساخت و ساز محتوا، ارتقا ترافيك ارگانيك اينترنت‌وبسايت و بهبود درجه آن در حاصل كاوش ميباشد كه در غايت به بيشتر چشم شدن شما ياري مي‌نمايند.
براي اندازه‌گيري درجه اينترنت‌تارنما خويش مي توانيد به صورت هميشگي رده اينترنت‌وب سايت را در نتيجه ها جست و جو مبتني بر لغات كليدي ببينيد. به امداد ابزارهايي مانند Google Trends و Google Analytics مي توانيد همواره فرايند و واحد سنجش جستجوي عبارات كليدي و نرخ بازديد از اينترنت‌وب سايت مبتني بر هر كلمه و واژه را بيابيد. نكته حائض اهميت اين ميباشد كه سكو‌بندي نبايد واحد سنجش اساسي تحقق هدف ها شما باشد، بلكه بايستي روي كلماتي تمركز فرماييد كه باعث ارتقاء نرخ تبديل و در غايت سودآوري كسب و عمل شما ميگردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.