چگونه فرايند سئوي محلي يا لوكال سئو را براي سايت خود انجام دهيم؟

۱ بازديد


براي انجام لوكال بهينه سازي، دو مراحل اساسي وجود دارااست  سئو در مشهد كه به طور همزمان بايستي با هم پيش ببريد:
شغل هاي مقدماتي لوكال بهينه سازي (كه مشتمل بر هرچيزي غير از پيوند سازي مي گردد.)لينك و پيوند بيلدينگ اختصاصي لوكال seo1- شغل هاي مقدماتي لوكال بهينه سازيپيوند سازي يكي نصيب‌هاي بسيار بسيار اصلي لوكال بهينه سازي ميباشد. ولي قبل از آنكه به پروسه پيوند سازي سئوي محلي بپردازيم ، موردنياز ميباشد كه كارهايي را براي وبسيات خويش انجام دهيد. يكي از از مهمترين كارهايي كه مي بايست براي لوكال بهينه سازي انجام دهيد، اين ميباشد كه كاري فرماييد كه در local pack listing گوگل چشم گرديد. لوكال پك دقيقا همين نتايجي ميباشد كه در تصوير تحت مي بينيد. وقتي كه شما رستوران، كافي ‌شاپ يا اين كه هر چيز ديگري كه جاي فيزيكي مشخصي داراست را در گوگل سرچ مي كنيد، گوگل سه سود را به طور يك پكيج به شما نشان ميدهد.


اعتنا فرماييد كه همان طور كه نكاتي كه در‌اين نصيب مطرح ميكنم، دربرگيرنده دعوا پيوند‌سازي نميشود و اصول اول‌اي ميباشد كه مي بايست براي وبسايت خويش رعايت نماييد تا در جست و جوهاي محلي چشم گرديد.
بيشترين چيزي كه به اكران شما در پكيج گوگل ياري مي‌نمايد، معرفي‌هاي محلي، نظرها يوزرها و معرفي شدن در گوگل مپ ميباشد. اكنون تك تك اين عامل ها را با هم آناليز ميكنيم.
به آتن (نشاني، تلفن و اسم) توجه نماييدتوجه نمائيد كه نشاني، تلفن و اسم شما (كه اينجانب از اين به آن‌گاه به پاس سرويس ها  الهه‌هاي يونان باستان اينها را آتن مي‌نامم) در كل صفحه هاي وب سايت شما قابل رويت باشد. شايسته ترين وضعيت اين ميباشد كه آتن را مجموع و كمال در فوتر (footer) وب سايت خويش بياوريد كه در كل صفحه ها وب سايت قابل رويت باشند.
بدين مورد توجه فرمائيد كه چنانچه قرار ميباشد وبسايت ديگري كسب و فعاليت شما‌را معرفي نمايد، عينا آدرسي كه شما در تارنما خويش وارد كرده‌ايد را استعمال نمايد.
Google My Businessبا ياري ابزار Google My Business، شما ميتوانيد به راحتي كسب و عمل خويش را به طور بدون‌پول در گوگل فهرست نمائيد. اين ابزار بدون پول گوگل به شما اذن ميدهد، اطلاعاتي مانند نشاني، شماره تلفن، نشاني تارنما، ساعتها كاري و تصاويري از فضا كسب و فعاليت خويش را در نتيجه ها كاوش به يوزرها اكران دهيد. ولي متاسفانه در جمهوري اسلامي ايران به جهت تحريم قابليت و امكان به كارگيري از اين ابزار نيست. ما به مكان اين ابزار Google Map را به شما توصيه ميدهيم كه تجهيزات مشابهي با google my business را ارائه مي دهد.
با به كار گيري از Google Map شما ميتوانيد نشاني كمپاني خويش را در گوگل تثبيت فرمائيد. تثبيت كمپاني شما در گوگل مپ منجر ميشود كه يوزرها شما با سرچ كردن كلمه و واژه كليدي متبوع شما، نشاني تارنما به يار و همدم شماره تماس و نشاني شما به يوزرها اكران داده خواهد شد. درصورتي كه قصد داريد وبسايت خويش را در گوگل تثبيت نماييد، مي توانيد به مقالۀ چه‌گونه جاي خويش را در گوگل تثبيت نماييد در بلاگ نوين رجوع‌نماييد. در آن نوشته‌علمي تماما به شما توضيح داده‌ايم كه چه گونه ميتوانيد كسب و  فعاليت خويش را در گوگل مپ تثبيت نمائيد.


از ميكروفرمت Schema.org به كارگيري نماييداسكيما (Schema) تيم‎اي ساخته شده از داده ها كوچك (microdata) ميباشد. وقتي كه ميكروديتاها را به وب سايت خويش اضافه ميكنيد، انگار كه يك توضيح اضافه‌خيس و جامع‌خيس به وبسايت خويش اضافه كرده‌ايد كه گوگل هم در نتيجه ها جست و جو اين توضيحات اضافه را به يوزرها اكران مي دهد. (معمولا اين را تحت عنوان ريچ اسنيپت ميشناسيم. براي داده ها بيشتر به مقالۀ همكار اينجانب رامين محمودي دربارۀ ريچ اسنيپت چه است و چه تاثيري در بهينه سازي دارااست، رجوع كنيد).
گوگل، ياهو و بينگ كه برگزيدگان موتورهاي جست و جو در كل دنيا بودند، براي او‌لين توشه در سال 2011،  schema.org را فعال سازي كردند.
درحال حاضر اين گزينه چه‌طور به ياري seo محلي شما مي آيد؟
به طبع بخوانيد: هوش تجاري چه مي باشد و چه تاثيري در كسب و عمل شما داراست؟شما مي توانيد خصوصيات آتن (نشاني، تلفن و اسم) كسب و عمل خويش را از اين شيوه به گوگل بفهمانيد. با مراجعه به Schema.org markup شما مي توانيد كدهاي html را اخذ فرمائيد و خصوصيات آتن خويش را به موتورهاي جست و جو بفهمانيد. با وارد كردن اين كدها داده ها آتن شما در گوگل به شايسته ترين صورت اكران داده ميشود.


اسكرين شات بالا مرتبط با شركتي در لندن ميباشد كه همانگونه كه در ابتدا مي بينيد داده ها آتن خويش را به وسيله كدهاي html مهيا‌اي كه در schema.org وجود دارااست، وارد نموده است. اينجانب درپي كدهايي كه شما براي آتن خويش ما يحتاج داريد را براي شما مي آورم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.